Diagnostiek & trombosezorg

Service & contact voor zorgaanbieders

Op dit moment kunt u ons contactformulier niet gebruiken. U kunt ons uiteraard wel telefonisch bereiken. Meer informatie leest u in het nieuwsbericht ‘Softwareleverancier Atos failliet’. Onze excuses voor het ongemak.

Update: Technische problemen bij declaratieverwerking opgelost

Vanwege een technische storing hebben wij uw declaraties tussen 12 en 19 juli helaas niet correct kunnen verwerken. Deze problemen zijn inmiddels opgelost en alle declaraties zijn uitbetaald. Aangezien we veel declaraties hebben moeten verrekenen en corrigeren betekent dit mogelijk dat er in uw financiële specificaties veel bedragen vermeld staan.

 

Lees meer over de verwerking van uw declaraties na deze technische storing.

Waarmee kunnen we u helpen?

Regel het online

  1. Regel direct online

    U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. 
  2. Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten

Neem contact op

 Bel 040 – 297 54 03

Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur


 Vul het contactformulier in

Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.


Veelgestelde vragen en antwoorden

  • Mogelijk is een gedeelte van het toegekende bedrag verrekend met bijvoorbeeld een creditnota of een gecorrigeerde declaratie. Hierover leest u meer op de pagina Verrekeningen.
  • Vragen over uw overeenkomst kunt u stellen aan uw Zorginkoper van VGZ. Is bij u niet bekend wie dit is? Of kunt u de zorginkoper niet bereiken? Vul dan ons contactformulier in. Kies voor het onderwerp ‘Overeenkomsten’.
  • Dit is afhankelijk van uw situatie. Lees hierover meer op de pagina Overeenkomsten.
  • U kunt uw zorg op 2 manieren declareren. Hierover leest u meer op de pagina Declareren niet-gecontracteerde zorgaanbieders.
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam