Geboortezorg

Service & contact voor zorgaanbieders

Op dit moment kunt u ons contactformulier niet gebruiken. U kunt ons uiteraard wel telefonisch bereiken. Meer informatie leest u in het nieuwsbericht ‘Softwareleverancier Atos failliet’. Onze excuses voor het ongemak.

Update: Technische problemen bij declaratieverwerking opgelost

Vanwege een technische storing hebben wij uw declaraties tussen 12 en 19 juli helaas niet correct kunnen verwerken. Deze problemen zijn inmiddels opgelost en alle declaraties zijn uitbetaald. Aangezien we veel declaraties hebben moeten verrekenen en corrigeren betekent dit mogelijk dat er in uw financiële specificaties veel bedragen vermeld staan.

 

Lees meer over de verwerking van uw declaraties na deze technische storing.

Waarmee kunnen we u helpen?

Regel het online

  1. Regel direct online

    U kunt steeds meer zaken online regelen, wijzigen of doorgeven. 
  2. Bekijk actuele meldingen en nieuwsberichten

  3. Vind direct antwoord op uw vraag

    Bekijk hieronder het overzicht van de veelgestelde vragen.

Neem contact op

 Bel 040 – 297 53 85

Maandag t/m vrijdag
Van 9.00 - 17.00 uur


 Vul het contactformulier in

Zijn we telefonisch niet bereikbaar? Gebruik ons contactformulier.


Veelgestelde vragen en antwoorden

  • U kunt digitaal een (nieuwe) zorgovereenkomst met ons afsluiten via VECOZO. Heeft u al eerder digitaal een zorgovereenkomst met ons afgesloten? Dan ontvangt uw praktijk/organisatie automatisch een uitnodiging voor een nieuwe zorgovereenkomst via het e-mailadres dat u bij Vektis hebt ingevuld. Heeft u nog niet eerder een zorgovereenkomst met ons afgesloten? Dan kunt u zelf een overeenkomst aanvragen

    Voor het digitaal afsluiten van de zorgovereenkomst heeft u een geldig persoonlijk VECOZO-certificaat nodig met autorisatie tot het Zorginkoopportaal. U dient eerst onze digitale aanmeldprocedure in VECOZO te doorlopen. Na het invullen van de vragenlijst ziet u direct of uw organisatie in aanmerking komt voor de overeenkomst. Na goedkeuring bieden wij u een nieuwe zorgovereenkomst aan via het Zorginkoopportaal in VECOZO. U ontvangt hierover een e-mail.

    Heeft u meer vragen over het aanvragen of wijzigen van uw overeenkomst? Kijk eerst op onze webpagina Overeenkomsten. Wordt uw vraag hier niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.
  • Wanneer declaraties verloskunde niet volledig uitbetaald worden dan kan dit mogelijk komen doordat de individuele zorgverlener niet bevoegd is de betreffende zorg te verlenen. Wanneer de zorgverlener wel de juiste bevoegdheid heeft maar de declaraties niet volledig worden uitbetaald, is de bevoegdheid mogelijk niet goed gemeld in Vektis of in Peridos. 

    Wilt u de vastgelegde bevoegdheden van de individuele zorgverleners binnen uw organisatie controleren, dan kunt u dat doen op de website van Vektis.

  • Uw gewijzigde adresgegevens geeft u aan ons door via Vektis

    Uw gewijzigde rekeningnummer (IBAN) geeft u door aan ons via dit formulier.
  • Logo VGZ
  • Logo Bewuzt
  • Logo IZA
  • Logo VGZ voor de Zorg
  • Logo Unive
  • UMC Zorgverzekering
  • Logo Zekur
  • Logo Zorgzaam